Konferencja w hotelu - coraz częstsze rozwiązanie

Konferencja w hotelu - coraz częstsze rozwiązanie

Wynajmowanie sal z przeznaczeniem konferencyjnym w hotelach to coraz częstsze rozwiązanie, również ze względu na obecne warunki na rynku. Zapotrzebowanie na przystosowane sale jest tak duże, że w większych miastach lub ich okolicach budowane są obiekty niemal wyłącznie na użytek klienta biznesowego. Natomiast budżety mniejszych hoteli trafiają na remonty i dostosowywanie wnętrz właśnie pod wynajem konferencyjny. Dlaczego tak się dzieje?

Konferencje branżowe
W Polsce przez ostatnie kilkanaście-kilkadziesiąt lat powstało bardzo dużo międzynarodowych firm, zmienił się także stosunek firmy do pracownika. Obecnie stawia się na rozwój i edukację, dlatego coraz więcej firm organizuje konferencje branżowe lub szkolenia nie tylko dla swojej kadry, ale także dla konkurencji. Na tego typu wydarzenia zapraszani są prelegenci z całego świata, dlatego prezesi bardzo się starają wypaść z jak najlepszej strony. Sukces konferencji przyczyni się do podniesienia prestiżu firmy oraz przyniesie jej wiele długofalowych korzyści – stąd budżet rośnie i podwyższane są wymagania.

Nie tylko wykłady
Nie ma więc wątpliwości, że takie wydarzenie jest ogromnym wyzwaniem, niezależnie od tego, czy organizuje się je po raz pierwszy, czy piętnasty. Po ustaleniu daty, dokładnego programu konferencji, zaproszonych gości oraz liczby przewidzianych uczestników, trzeba się zająć przygotowaniem odpowiedniego miejsca. Tutaj przychodzi nam rozwiązanie – czyli hotele. Hotele oferują nam kilka funkcji jednocześnie, czyli są bazą noclegową, zapewniają wyżywienie oraz strefę relaksu (basen, spa, programy integracyjne) – czyli szereg aktywności poza samą konferencją. Ponadto, konferencja w jednym miejscu sprzyja także nawiązywaniu znajomości, a goście i uczestnicy dostają więcej czasu, by rozstrzygać nurtujące ich kwestie.

Profesjonalizm
Płacąc za usługi hotelowe wymagamy profesjonalizmu. Po pierwsze, przystosowanego wnętrza – czyli odpowiednio oświetlonego i o dobrej akustyce. Po drugie, profesjonalnej obsługi, która z jednej strony nie rzuca się w oczy, ale świetnie reaguje na różne sytuacje i pozostawia po sobie miłe wrażenie. A po trzecie, elektroniki, która usprawni przebieg całego wydarzenia. Oczywiście, niezależnie od rangi hotelu, wciąż pracujemy z ludźmi – dlatego jakieś rzeczy mogą nas zaskoczyć. O klasie świadczy jednak jakość rozwiązania.

Hotel Lenart
Jednym ze świetnie przystosowanych ośrodków jest hotel Lenart, który znajduje się w regionie Wieliczki i Krakowa. To świetna lokalizacja ze względu na wiele ciekawych miejsc wokół, a z drugiej strony z dobrym i sprawnym dojazdem. W tym hotelu dla klienta biznesowego zostało przygotowanych aż 11 sal konferencyjnych, w których zmieści się do 500 osób jednocześnie. Dzięki takim możliwościom można zorganizować konferencję na naprawdę wielką skalę! Oczywiście, w hotelu dostępna jest także wysokiej jakości restauracja oraz strefy relaksu.

Ile powinna trwać konferencja?
Standardy europejskie pokazują, że konferencja branżowa powinna trwać około dwóch pełnych dni, co daje dwa noclegi i trzy dni wykładów. Warto więc wybrać dobre miejsce i zostawić po konferencji pozytywne wrażenie.

ul. Tadeusza Kościuszki, Wieliczka

802 564 798

kontakt@blabla.com.pl