Konferencje branżowe w hotelu? Czemu nie!

Konferencje branżowe w hotelu? Czemu nie!

Dlaczego warto zorganizować konferencję branżową w hotelu? Dzisiaj postaramy się odpowiedzieć na to pytanie i przedstawić zalety wynajęcia hotelu na takie wydarzenie.

Specyfika konferencji branżowej
Organizacja konferencji branżowej przebiega w trochę inny sposób, niż np. konferencji naukowej, ponieważ wszystko zależy od firmy i tematyki, jakiej będzie poświęcona. Tego typu konferencje odbywają się raz do roku lub nawet raz na kilka lat, a przygotowanie się do nich również „zjada” sporo czasu. Przede wszystkim trzeba ustalić temat wydarzenia i wstępną listę prelegentów. Następnie potrzebujemy dokładnego planu konferencji oraz miejsca, w którym się odbędzie.

Dlaczego hotele to dobry pomysł?
Standardem międzynarodowym jest organizowanie konferencji, które trwają co najmniej dwa pełne dni, co w praktyce wiąże się z dwoma noclegami. Zwykle tematyka konferencji branżowych zainteresuje szerokie grono i nie zamknie się na liście pracowników danej firmy, ale zapewne będzie miało ogólnopolski lub nawet europejski zasięg. W takim wypadku dobrym rozwiązaniem wydaje się zlokalizowanie miejsca konferencji w obrębie dużego miasta – wiąże się to z lepszym dojazdem oraz dodatkowymi atrakcjami dla zaproszonych gości oraz uczestników. Nierzadko w końcu zdarza się, że konferencja odbywająca się np. w Krakowie, będzie również doskonałym powodem ku temu, by zostać tam dłużej i trochę pozwiedzać. Ale przechodząc do postawionego pytania – dlaczego wynajęcie hotelu ma tak wiele zalet? W hotelu będziemy mieć dostęp praktycznie do wszystkiego, czego potrzebujemy: bazy noclegowej, jedzenia, obsługi i profesjonalnego sprzętu. Jako że wynajmowanie sal hotelowych w celach konferencyjnych w ostatnich latach cieszy się popularnością, wiele z nich dostosowuje się do rynku potrzeb i modernizuje właśnie pod kątem konferencji!

Wszystko na miejscu
Dzięki zorganizowaniu konferencji branżowej w hotelu, twoi pracownicy, a także inni uczestnicy oraz zaproszeni goście będą mieli szansę połączyć przyjemne z pożytecznym, czyli zdobywanie wiedzy i szansę na zrelaksowanie się. W przerwach między wielogodzinnymi panelami można iść na kawę i coś słodkiego albo zjeść pyszny obiad w restauracji. Hotele zazwyczaj posiadają swoje profesjonalne kuchnie i bardzo dbają o kwestie gastronomiczne, dlatego możemy liczyć na dobre i estetycznie podane jedzenie. Tak samo wieczorem, po całym dniu wykładów można udać się do hotelowego baru i podyskutować o nurtujących kwestiach albo popływać w basenie. Hotele oferują naprawdę wiele możliwości!

Hotel Lenart
Przykładowo, hotel Lenart pod Krakowem posiada aż 11 sal konferencyjnych, więc mogą się one odbywać równolegle do siebie. Dodatkowo, jest on położony w świetnym miejscu – w rejonie Wieliczki i Krakowa (do Krakowa jedzie się 20 minut), dzięki czemu oprócz uczestniczenia w konferencji można wybrać się na ciekawe wycieczki przez cały rok. Nie trzeba nawet dodawać, że obsługa w tym hotelu jest odpowiednio wykwalifikowana, zna języki obce i doskonale wie, w jaki sposób należy podchodzić do konferencyjnych gości z całgo świata. Na pewno ten hotel jest ciekawą pozycją na liście miejsc w Krakowie, w których można zorganizować konferencje.

ul. Tadeusza Kościuszki, Wieliczka

802 564 798

kontakt@blabla.com.pl